Logopeda Przemyśl, Rzeszów • Aleksander Wilamowski - Dla firm

KURSY I SZKOLENIA DLA FIRM

1.

1. BHP

Szkolenie podzielone jest na dwa rodzaje: dla kadry kierowniczej oraz pracowników administracyjno-biurowych. W przypadku kadry kierowniczej poruszane są między innymi kwestie regulacji prawnych z zakresu ochrony pracy, analiza i ocena potencjalnych zagrożeń, organizacja stanowisk pracy biurowej, postępowanie w razie zagrożenia, skutki ekonomiczne niewłaściwych warunków pracy oraz problemy ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska. Szkolenie zakończone jest testem, którego pozytywne rozwiązanie umożliwia odebranie certyfikatu przez uczestników. Jeśli natomiast chodzi o drugą grupę, to jest pracowników administracyjno-biurowych wykłady zawierają tematykę bezpieczeństwa pracy, sposoby organizacji systemu bezpieczeństwa w firmie, obowiązki pracodawcy względem pracownika i odwrotnie- pracownika względem pracodawcy, wymogi jakie mają być spełniane przez firmę jak również zagadnienia z prawa pracy i ryzyka zawodowego. Podobnie jak w poprzednim wypadku całość kończy się testem.

2. Systemy finansowo-księgowe

Kurs podzielony jest na dwa etapy, dla początkujących i zaawansowanych. I stopień zawiera elementy takie jak praca z komputerem w świetle Ustawy o Rachunkowości, księga Przychodów- Rozchodów WF- KaPer System obsługi magazynów i sprzedaży WF- Mag, archiwizacja danych w programach księgowych. -25 godzin

W etapie zaawansowanym (pełna księgowość) uczestnicy zapoznają się z systemem finansowo-księgowym WF- FaKir, programem do ewidencji środków trwałych jak również z archiwizacją danych w programach księgowych.-25 godzin

 

3. Negocjacje i sztuka perswazji

 

Szkolenie przeznaczone jest dla osób które zarówno w pracy jak i w życiu osobistym chcą poprawić swoje umiejętności negocjacyjne. Jest to dynamiczny kurs w którym ogromną rolę gra praca w grupach. W trakcie szkolenia przeprowadzane są różnego rodzaju gry, symulacje, uczestnicy wcielają się w określone role i mają za zadanie wywołać zakładane efekty. W zależności od zapotrzebowania grupy w szkoleniu kładzie się nacisk na pewne aspekty. Tak też jeśli większość osób jest zainteresowana negocjacjami handlowymi wówczas szkolenie skupia się na tych aspektach. Omawiane są wtedy elementy takie jak: strategie negocjacyjne, techniki manipulacyjne, pułapki i chwyty w negocjacjach i wiele innych. Jest to jedno z najbardziej aktywnych i ekspresyjnych szkoleń- dających zauważalne efekty!

Kurs uczy również jak osiągać porozumienie w najbardziej konfliktowych sytuacjach. Podawane zostają zasady komunikacji, które polepszają relacje z ludźmi oraz pozwalają osiągnąć założone cele. Szkolenie uczy czego należy unikać podczas komunikacji a na czym się skupiać jak również pokazuje pewien system zachowań który można przewidzieć u partnera rozmowy, skupiona zostaje uwaga również na tym iż zbyt duża ilość słów nie wpływa dobrze na efekty komunikacyjne.

-20godzin

4. Techniki sprzedaży

Szkolenie adresowane jest do osób zajmujących się handlem bądź zainteresowanych pracą handlowca. Jest to również dynamiczny kurs, stawiający na dużą ilość ćwiczeń grupowych. W jego trakcie uczestnicy ćwiczą umiejętności rozmowy handlowej wraz z technikami sprzedaży. Uczą się efektywnej współpracy z klientem, jak również właściwego dostosowania technik handlowych do odbiorcy, umiejętnej prezentacji handlowej oraz redukowania wątpliwości jakie może mieć odbiorca co do oferowanej transakcji.

-15godzin

5. Marketing

Kurs dotyczy najważniejszych elementów z zakresu marketingu i reklamy. Jest odpowiedni dla osób które pracują w małych firmach bądź planują założenie własnej i chciałyby poznać pewne elementy dzięki którym łatwiej im będzie zdobyć klientów i poprawić wizerunek firmy. W trakcie szkolenia uczestnicy zapoznają się z podstawami marketingu- najważniejszymi pojęciami z tym związanymi. Ukazane i opisane im zostają rodzaje marketingu. Następnie wykładowca przedstawia marketing w praktyce to jest pewne działania marketingowe na przykładzie określonej firmy, na końcu uczestnicy poznają tajniki tworzenia efektywnego planu marketingowego- a co za tym idzie strategię, cenę, reklamę i promocję.

-20godzin

 

STRONA GŁÓWNA
Dla nauczycieli

Informatyczne

Dla dzieci i młodzieży

Powrót

KONTAKT


KURSY I SZKOLENIA DLA FIRM

1.

1. BHP

Szkolenie podzielone jest na dwa rodzaje: dla kadry kierowniczej oraz pracowników administracyjno-biurowych. W przypadku kadry kierowniczej poruszane są między innymi kwestie regulacji prawnych z zakresu ochrony pracy, analiza i ocena potencjalnych zagrożeń, organizacja stanowisk pracy biurowej, postępowanie w razie zagrożenia, skutki ekonomiczne niewłaściwych warunków pracy oraz problemy ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska. Szkolenie zakończone jest testem, którego pozytywne rozwiązanie umożliwia odebranie certyfikatu przez uczestników. Jeśli natomiast chodzi o drugą grupę, to jest pracowników administracyjno-biurowych wykłady zawierają tematykę bezpieczeństwa pracy, sposoby organizacji systemu bezpieczeństwa w firmie, obowiązki pracodawcy względem pracownika i odwrotnie- pracownika względem pracodawcy, wymogi jakie mają być spełniane przez firmę jak również zagadnienia z prawa pracy i ryzyka zawodowego. Podobnie jak w poprzednim wypadku całość kończy się testem.

2. Systemy finansowo-księgowe

Kurs podzielony jest na dwa etapy, dla początkujących i zaawansowanych. I stopień zawiera elementy takie jak praca z komputerem w świetle Ustawy o Rachunkowości, księga Przychodów- Rozchodów WF- KaPer System obsługi magazynów i sprzedaży WF- Mag, archiwizacja danych w programach księgowych. -25 godzin

W etapie zaawansowanym (pełna księgowość) uczestnicy zapoznają się z systemem finansowo-księgowym WF- FaKir, programem do ewidencji środków trwałych jak również z archiwizacją danych w programach księgowych.-25 godzin

 

3. Negocjacje i sztuka perswazji

 

Szkolenie przeznaczone jest dla osób które zarówno w pracy jak i w życiu osobistym chcą poprawić swoje umiejętności negocjacyjne. Jest to dynamiczny kurs w którym ogromną rolę gra praca w grupach. W trakcie szkolenia przeprowadzane są różnego rodzaju gry, symulacje, uczestnicy wcielają się w określone role i mają za zadanie wywołać zakładane efekty. W zależności od zapotrzebowania grupy w szkoleniu kładzie się nacisk na pewne aspekty. Tak też jeśli większość osób jest zainteresowana negocjacjami handlowymi wówczas szkolenie skupia się na tych aspektach. Omawiane są wtedy elementy takie jak: strategie negocjacyjne, techniki manipulacyjne, pułapki i chwyty w negocjacjach i wiele innych. Jest to jedno z najbardziej aktywnych i ekspresyjnych szkoleń- dających zauważalne efekty!

Kurs uczy również jak osiągać porozumienie w najbardziej konfliktowych sytuacjach. Podawane zostają zasady komunikacji, które polepszają relacje z ludźmi oraz pozwalają osiągnąć założone cele. Szkolenie uczy czego należy unikać podczas komunikacji a na czym się skupiać jak również pokazuje pewien system zachowań który można przewidzieć u partnera rozmowy, skupiona zostaje uwaga również na tym iż zbyt duża ilość słów nie wpływa dobrze na efekty komunikacyjne.

-20godzin

4. Techniki sprzedaży

Szkolenie adresowane jest do osób zajmujących się handlem bądź zainteresowanych pracą handlowca. Jest to również dynamiczny kurs, stawiający na dużą ilość ćwiczeń grupowych. W jego trakcie uczestnicy ćwiczą umiejętności rozmowy handlowej wraz z technikami sprzedaży. Uczą się efektywnej współpracy z klientem, jak również właściwego dostosowania technik handlowych do odbiorcy, umiejętnej prezentacji handlowej oraz redukowania wątpliwości jakie może mieć odbiorca co do oferowanej transakcji.

-15godzin

5. Marketing

Kurs dotyczy najważniejszych elementów z zakresu marketingu i reklamy. Jest odpowiedni dla osób które pracują w małych firmach bądź planują założenie własnej i chciałyby poznać pewne elementy dzięki którym łatwiej im będzie zdobyć klientów i poprawić wizerunek firmy. W trakcie szkolenia uczestnicy zapoznają się z podstawami marketingu- najważniejszymi pojęciami z tym związanymi. Ukazane i opisane im zostają rodzaje marketingu. Następnie wykładowca przedstawia marketing w praktyce to jest pewne działania marketingowe na przykładzie określonej firmy, na końcu uczestnicy poznają tajniki tworzenia efektywnego planu marketingowego- a co za tym idzie strategię, cenę, reklamę i promocję.

-20godzin